GYIK 2019-04-23T10:40:48+00:00

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

A Telenor Magyarország távközlési szolgáltató biztosítja nekünk a szolgáltatást.

IGEN! Cégeknek, vállalkozásoknak és minden adószámmal rendelkező jogi személynek, valamint magánszemélyeknek és családoknak is tudunk segíteni, hogy a mobilkommunikációt a lehető legkedvezőbb feltételekkel kaphassák meg.

Megtarthatod a régi számodat, amit már mindenki ismer, nem kell új hívószámot választanod. Szolgáltatás kiesés nélkül tudsz indítani számhordozási folyamatot, ami néhány nap alatt lezajlik.

Új SIM kártyádat díjmentesen postázzuk.

Nem szabad EU-n kívül adatforgalmat bonyolítani, mert irreálisan magas a díja, 320 Ft = 100 Kbyte! Az összes flotta tagunknál rögzítettük a minimálisan beállítható 5 MB-os limitet, viszont már az 5 MB adatforgalom is kb. + 17 000 forinttal megnöveli a számla végösszegét. Szerbia nem tagja az EU-nak. Ha Szerbián keresztül utaznak, akkor minden esetben ki kell kapcsolni az adatforgalmat.

Nem, nálunk nem kell hűségidőt vállalnod.

Igen, minden Vállalkozói Előny tagunk ingyen beszél egymással.

Semmilyen hátrányod nem származhat, ha tagja leszel a Vállalkozói Előnynek.

A szolgáltatótól rajtunk keresztül kapod meg a számláidat.

Mindenki csak a saját nevére szóló telefonszámláiért tartozik felelősséggel, így elkerülhető, hogy bármely más tag tartozása miatt másokat is hátrány érjen. A szerződéskötéskor szükséges adminisztrációs díj (6000 Ft + ÁFA),  letétül is szolgál fizetési problémák estén!

Attól függően, hogy az adott hívószám „honnan” érkezik, maximum 2 hét.

Minden tagunk annyit vehet igénybe, amennyire szüksége van.

A számlázás másodperc alapon történik.

Nem, mivel minden felhasználó telefonálási szokása más, ezért a díjcsomagok kialakításánál törekedtünk arra, hogy az egyedi felhasználási igényekhez tökéletesen illeszkedő csomagokat alakítsunk ki. Lehetőséged van személyre szabottan a legmegfelelőbbet választani az egész családnak, és akár menet közben is díjmentesen módosíthatod.

Nem, nem számolunk fel kapcsolási díjat.

Nem, mivel a csomagjaink alapdíja rendkívül kedvező, így minden előfizetésnek külön havidíja van.

Ezt minden esetben előzetes egyeztetés alapján tudjuk megmondani. Üzenj nekünk a KAPCSOLAT menüponton keresztül és mi 24 órán belül megkeressünk.

Az előfizetési díj bármilyen belföldi vezetékes, illetve belföldi nem emelt díjas mobilirányba lebeszélhető.

A havidíjnak a része bizonyos mennyiségű internet használat. Nagyobb internet csomagra történő váltás lehetséges.

Van esetleg még kérdésed, amire nem kaptál választ?

SEGÍTÜNK

Ha felmerült benned bármilyen kérdés, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, akkor nyugodtan írj nekünk e-mailt az info@vallalkozoielony.hu e-mail címre, vagy az alábbi űrlapon keresztül, és mi 24 órán belül örömmel segítünk neked.